Nuffnang Ads

Friday, May 4, 2012

Assalamualaikum.
Pagi terasa dingin, bangun pagi nak bersiram pun mengigil jugak.  Kesudahannya ambil wuduk dulu, solat!  Baru terasa tenang dan segar.  Setiap pagi, beginilah saya.  Mesti saya nak awal, lepas solat subuh terus terkocoh2 mengemas rumah serba ringkas, masak air untuk minuman susu untuk syiqin dan air teh panas untuk en suami.  Dah rutin!

Walaupun bangun awal, saya juga yang paling akhir bersiap untuk ke pejabat.  BIasa lah, kena siapkan comel2 untuk syiqin ke tadika.  Untuk en suami mesti nampak segak hehehehe.  Saya pulak ambil masa 15 minit atau paling lambat 25 minit untuk bersiap itu ini.

Setiap kali hantar syiqin ke tadika, dia mesti happy mencerita itu ini.  Atau kalau tidak pun, dia akan membaca buku bagaikan sudah pandai mengeja lagaknya.  Suka sangat.

Bila balik tadika, mesti tanya dia, breakfast dan lunch makan apa, hari ni belajar apa.   Dalam 2 minggu ni, teacher tadika maklumkan bahawa semua kanak2 riang ni berlatih untuk acara sukan tahunan tadika yang bakal diadakan pada 20/5/2012 di Kelab Melawati.  Mesti seronok kan, tak dapat saya bayangkan macamana nanti syiqin take part dalam sukan.  Bila sampai masa nanti, saya akan updatekan.

P/S:  Tengok atas, memang tak ada tajuk kan!!!!!


2 comments:

Unknown said...

selamat berjaya ye...hehehe

zuwaidah said...

azam - thank you heheheheeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...