Nuffnang Ads

Thursday, January 5, 2012

I'm Back

Salam tahun 2012. 
Terlambat sudah nak beri ucapan tahun baru, tapi baru masuk hari yang ke 5 kan.  Kira ok la tu.

Tahun ini, bermula tahun persekolahan Syiqin.  Udah besar anak mak yeeee.  Bukan sekolah betul pun, baru tadika.   Tapi saya praktikkan, bangun awal pagi dan terus mandi sejak 2 bulan yang lalu.  Ini untuk membiasakan diri Syiqin supaya bila hari persekolahannya nanti, tak ler buat perangai sangat.  Bukan tahun honeymoon lagi ye sayang!
Hari pertama ke Tadika Twinkle Tots, Syiqin dah ok sangat, happy dan excited.  Lega saya sebab tak payah bertunggu tangga di tadika, cuma tengok dia masuk dengan selamat ke tadika (sambil melambai lagi...heeeeeeee mak sedih la pulak).  Anak mak dah membesar dah ni, dan mak semakin tuo!!! Huhuhu...cuma angka jeeee...insyaallah badan sihat cergas lagi.

Lately memang sibuk sangat tak sempat langsung nak update blog.  Company lak dapat projek tak berhenti, syukur alhamdulillah.  Rezeki tahun baru yeee....tak boleh complain banyak kerja.  Saya suka banyak kerja daripada tak ada apa nak buat.  Nanti boring lak, dah la ofis cuma ada 2, 3 orang je.  Dah dapat projek banyak ni, masing2 pegi site...wahhhhh sunyinya ofis.   Tapi nasib ler ada benda gak nak buat, type itu ini, update itu ini.  Hmmmm sedar2, dah tengahari, kemudian ke petang.  Balik mesti tepat sekarang sebab nak ambil Syiqin dari tadika.  Lagi la kalau ayah dia outstation, saya jadi macam jalan tak cukup tanah (naik teksi pun).  Harus cepat, sebab tadika tutup jam 6.30petang.
Malam ni kesempatan buka blog sendiri dan update, tapi tak sempat nak jejak ke rumah kawan2 blog lain.  Tunggu bila saya ada masa, wajib singgah.  Nak pakai galaxy note, buat sedey jeeeee..jap2 bateri habih.  Menyampah!  Jarang sangat saya guna benda alah nih.  Macam buat perhiasan je...huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...