Nuffnang Ads

Thursday, November 3, 2011

Hujan2 Lapar Pulak

Hujan lebat mencurah2 tengahari tadi.  Nak keluar makan pun terasa alamakkkkk....malasnya nak bergerak.  

Buat kerja yang patut2 dulu, dah solat zuhur, baru terasa lapar.  Sejuk2 macam ni, sedap gak kan makan laksa.   Turun ke bawah ke kedai Kak Esah dua tiga kedai dari ofis, memang langkah kanan.  Ada Laksa!!!  Apa lagi, laksa sepinggan disulam dengan air teh O panas!

Heaven!!!  Jemput semua

Gambar digoogle.

Burppppp!!! Alhamdulillah!  Dah boleh bersandar kekenyangan.

2 comments:

cik Ida said...

hehehe.. suka laksa e kak.. kite yang kat JB ni pon jarang makan laksa..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

huuuuuu...
fevret tu.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...