Nuffnang Ads

Thursday, November 17, 2011

Berderet-deret

Assalamualaikum.
Hari ni penoh dengan agenda mengejar waktu.  Kena buat kerja seberapa pantas yang boleh sebelum boss keluar pejabat.  Claim projek bungalow kena siapkan berserta progress photo perlu disegerakan, kalau tidak bayaran akan dapat lambat macam siput tengah catwalk huhuhu.

Sementara itu, buat kerja cuit sana sikit, cuit situ sikit, cuit sini sikit. Rasa kelakar pun ada juga, tengah menaip claim, datang Projek Manager suruh taipkan quotation pulak, letak sebelah dulu.  Segera buatkan quotation dulu untuk diproofread sebelum diemail kepada client.  Betul2 macam marathon hari ni.  Tapi hati puas, walaupun banyak kerja, terasa macam lancar pulak.  Syukur, alhamdulillah, Allah memberi pertolongan dan laluan yang mudah untuk saya bekerja hari ini.

Pagi ni juga meriah dengan keriuhan kanak2 riang yang berkunjung di ofis.  Siapa lagi kalau bukan anak en boss heheheehe...iye jangan tak percaya.  Nasib bos tak ada di ofis, kalau tidak mesti kena marah ni kanak2 riang nih.  Nak dilarang suruh diam, alahai budak2 kan, sekejap je leh diam, pas tu duduk tak senang mesti nak bergerak sana sini, cuit itu ini.  Bertanya itu ini, saya cuma nak tergelak je tengok gelagat mereka ini, mama mereka membebel tak berhenti2.  Kasihan pulak saya melihatnya.  Opsss..lupa isteri en boss datang ke pejabat ada urusan sedikit.  Bukan saja2 datang, memandangkan dia juga sebagai salah seorang pengarah di sini, berselang seli puan boss akan datang untuk tandatangan dokumen yang perlu. 

Sekarang ofis dah sunyi....rasa lega juga ler hehehheehe

Terasa nak mengambil angin kejap di bawah....nak menghilangkan lengoh2 badan, asyik mengadap PC ni dari pagi tadi.   Takut lak mata jadi KUNGFU PANDA...tak suka!!!!!

4 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Kira ok gak tu sbb dlm kalut sempat update n3 khen
Bkn Selalu bz gini ekkk
X pe carik rezeki :)))

Oh Oeya said...

Ngeteh jap Kak Zu heheh..
Best Kak Zu busyyy..
Ade chance bonus lebih cikit hik3 :D

azieazah said...

Kadang2 bila kerja menimbun berturut marathon camtuh, nak berenti minum atau ke bilik air pun bleh lupa kan?

takpa, latihan jati diri. hehehehe

kakngah said...

sesekali ada bebudak dlm ofs blh jd penghibur gak. tapikalau selalu.. fening!
hihihi!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...