Nuffnang Ads

Thursday, August 25, 2011

Ramadan Hampir Ke Penghujung

The blessed Ramadan is coming to an end.  Insyaallah, dapat melunaskan puasa dengan sempurna dan bacaan Al-Quran pun dah hampir nak khatam.  Alhamdulillah, moga tertunai hajat yang satu ini.

Di pejabat ini pun, dah semakin sunyi.  Memang sunyi pun, staff pun cuma ada 6 orang, 3 perempuan memang "penghuni" tetap di ofis ni, yang lelaki wajib keluar ofis untuk ke tapak projek.  Masing2 dengan mood nak balik kampung dan berhari raya dengan keluarga dan sanak saudara.

Tahun ini, kawan2 (yang berkahwin) giliran balik kampung sendiri atau sebelah suami/isteri?   Saya tiap2 tahun mesti balik ke kampung saya, sebab en suami pun tak ada kampung (dia mengaku orang KL la konon hehehe).  Sebenarnya kedua orang tua (yakni mertua saya) telahpun kembali ke rahmatullah beberapa tahun yang lepas.  Adik beradik pun masing2 balik berhari raya di keluarga mertua masing2.

Saya pun tak nak membebel panjang, nanti jadi kes merapu pula kan hehehehhehe

Dengan ini saya ingin mengucapkan


kepada semua kawan2 yang sudi berkenalan dengan saya di blog picisan ini

dan

BERHATI2 DI JALAN RAYA....dalam kemeriahan menyambut hari raya dan balik ke kampung, pandu dengan cermat, jiwa sekeluarga terselamat.  Ingat pada orang yang tersayang yaaaa!!!

dan yang paling syukur sangat, saya sepejabat dapat

v
v
v
v
v
v
v
v


Bonus Hari Raya!!  

Setiap tahun Boss yang baik hati mesti bagi bonus untuk setiap pekerja (jangan tak percaya, bonus dua kali dan juga kenaikan gaji).  Opssssss...sori yek, kerja kosong tak ada kat sini heheheheehehe

Ok, saya berundur diri dulu yaaaaa....selamat berblogging dan jika ada kesempatan akan blogwalking di ruman teman2 yaaaa!!!

4 comments:

TiTi said...

Kak Zu, selamat hari raya, maaf zahir & batin, berhati-hati di jalan raya dan nak gak duit raya! hahaha :D

Oh Oeya said...

Kak Zuwaidah, samalah kita.. disamping persiapan raya, mengejar khatam. Mudah2an..
Manyak bonus eikk.. belanja soya panas hik3..
Selamat Hari Raya juga dari saya ye..

Ujang9897 said...

raya belah bini dulu tahun ni...hehe

Oh Oeya said...

Kak Zu come join :)

http://ohoeya858.blogspot.com/2011/08/ummi-1st-lucky-draw.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...