Nuffnang Ads

Monday, July 4, 2011

Resah, Membisu

Hari ini, blog bisu tanpa kata, tuan empunya blog resah, hati tak menentu dan mood untuk berblog juga tidak semeriah dulu.

Biar hati ini reda dari keresahan, kemalasan (agaknya), dek kerana mengejar tuntutan kerja yang tidak menentu ini.  Apakan daya.....namun berdoa, agar keresahan ini tidak berpanjangan selama2nya.

3 comments:

Cik Jari Tembam said...

nape kak zu? kerja banyak sgt ye?

zuwaidah said...

keje idak ler banyak sangat pun, angin KEMALASAN melanda di seluruh badan. Hari ni cergas semula..heran lak...semlm tak puasa, punya ler malas ya amatttt!!!!!

Cik Jari Tembam said...

hehe virus M tu memang senang dapat, saya pulak harini nak demam, rasa macam nak melepek atas katil je :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...