Nuffnang Ads

Thursday, July 28, 2011

Bersiaran Semula

Dah 2 hari, blog ni tak ada apa2 update.   Dengan banyaknya kerja, di samping internet connection di meja sendiri punya la slow...disebabkan cable internet telah dipasang di meja kawan seorang lagi, maka saya pulak berkorban rasa.   Tanpa meminta izin terlebih dahulu, terus dicabut kabel di meja saya, membuatkan saya terkebil2 tanpa kata2.   Haishhhhhh.....walaupun rasa sedih, tapi dengan nada sindiran boleh lagi saya berkata, "you should thanked me for that, ok".   Haishhhhhh tak faham jugak ke, leh gelak2 suka gembira lagi.   Hmmmmmmmm daripada melayan perasaan yang mungkin melarat menjadi lebih teruk (fuhhhhhhhh muhasabah diri, tenangkan perasaan ini), saya mahu buat sedikit perubahan pada workstation saya pada hari ini, memandangkan kerja2 pejabat sudah diupdate.

On and off, saya akan update lagi hari ini jika berkesempatan.

Nota:
Dendam itu Indah, Balasan Itu Pahit.
Tapi saya seorang yang bukan jenis pendendam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...