Nuffnang Ads

Monday, May 23, 2011

Tak Sempat

Hari ni serious giler tak sempat nak update apa2 pun.
Citer di hujung minggu akan diwar2kan esok hari (haaaaaaaaa sibuk beno kan)
Ni pun masuk kejap je...keje banyak ler pulak hari ni.
Memandangkan sekali 2 orang ambil di ofis ni, ingatkan leh relax sikit memandangkan badan yang tak berapa sihat, selsema, batok, demam pun adooooo!!!!

Aircond pun sejuk giler macam di Pulau Nami hehehehehehe perasan lebih la pulak.
Macam la pernah aku jejak kaki ke sana, mengimbau kembali suasana romantis Winter Sonata di situ.
Tak paaaaaa...pasang niat dulu..mana tahu, satu hari dapat jugak aku jejak ke sana nanti.

Esok je la aku blogwalking dan update blog aku nih.  Ada lagi yang belum aku selesaikan di ofis nih.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...