Nuffnang Ads

Tuesday, May 24, 2011

Peringatan untuk Diri Sendiri

Berapa kerap aku mencium tangan dan memohon maaf dari suamiku?
Tidak perlu tunggu hari Raya baru nak memohon ampun dan maaf, 
perbuatan memohon maaf boleh dilakukan setiap hari
baik sebelum melangkah ke tempat kerja, turun dari kenderaan juga memohon maaf disamping mengucapkan terima kasih tanda kasih sayang terhadap suami yang sudi menghantar isteri ke tempat kerja.
Dan seberapa kerap aku mencium tangan dan memohon maaf dari suamiku sebelum masuk tidur?

Ahhhhhhhh...kadang2 buat dan kadang2 terlupa.
Kenapa aku tak jadikannya sebagai rutin?
Aku manusia yang tidak sempurna, lalai dan alpa dengan dunia yang sementara ini.
 

1 comment:

Anonymous said...

peringatan buat diri saya juga..huhu kadang2 lupa nak minta maaf. Lebih2 lagi masa tengah mengandung ni elok la bnyk2 minta maaf dekat sumai kan. hehe supaya tak sakit sangat masa bersalin.. :) masa mengandungkan anak kedua lugat pula minta maaf..huhuuuu tapi memang mujarab la ;) senang jer bersalin..geheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...