Nuffnang Ads

Friday, May 27, 2011

Dah Jumaat Dah

Assalamualaikum.  Tadi try nak login tak boleh masuk.  Ternampak entry Bro Ben pasal masalah tak boleh login blogspot.   Aku pun saja try ler nak reply entry Bro Ben, tiba2 lak boleh.  Buat suspen saja, legaaaaaa sangat, alhamdulillah.  Kalau tidak, mati akal gak la kalau tak jengok blogspot sehari.  
Apa lah agaknya nanti kalau aku bercuti seminggu.   Memang aku nak cuti seminggu punnnnnnn!!!!!!
Bermakna - no laptop, no blogging, no facebook, no office work bla bla bla.

Malam ni kena pack barang2 nak gi bercuti nih.
Tak paaaa.....awal lagi nih.  Aku update entry dulu and blogwalking heheehhehehehe

3 comments:

Ija Zambry said...

ehem bercuti seminggu honeymoon kee?? (wink2) besnyerrrrrr!!! (ToT)

Dhea Ahmad said...

Alhamdulillah saya tak de mslh log in tp kan saya ada dapat byk gak la komplen ttg mslh blogger akhir2 neh

rafina mimi abdullah said...

kak zu nak pegi mana? :) selamat bercuti ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...