Nuffnang Ads

Monday, September 28, 2009

Kembali Bekerja

Salam semua, hari ni dah mula berkerja. Mood raya masih ada lagi, pagi tadi pun bangun dalam hati tu antara nak pegi atau tidak kerja hari nih....boleh gitu???? Akhirnya pegi jugak keja hari ni.

Kat ofis tak la banyak sangat keja pun, buat filing sikit, update apa yang patut lepas tu menghadap pc la aku nih.

Sebenarnya nak beritahu pada semua terutama yang singgah di blog ini untuk lihat perkembangan baru kain tudung. Sebarang tempahan atau ready made untuk tudung ditutup sementara waktu (tapi kalau ada nak suruh saya jahit selai dua boleh laaa). Ini memandangkan nak beri penuh perhatian kepada Syiqin yang semakin membesar, kalau ibu ni asyik menghadap mesin jahit saja, kasihan pulak budak sorang ni tak ada perhatian. At least boleh la temankan dia baca buku cerita ke, tengok Upin Ipin ke, berbual2 ke tanpa sebarang gangguan. Ni tidak, sejak menjahit ni, kurang sangat nak buat aktiviti bersama, kasihan budak sorang nih.

Kain2 yang belum dijahit especially kain printed akan saya let go dengan harga murah. Kain untuk cap (awning) masih banyak lagi, sapa2 berkenan boleh la telephone saya atau datang terus ke rumah.

Oh ya, nanti saya akan mula aktifkan diri mengupdate semula blog saya ini. Sejak menjahit, kurang sangat saya nak mencari ilham di blog ini.

Tunggu gambar2 yang akan diupload sepanjang cuti raya tempoh hari.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...