Nuffnang Ads

Wednesday, July 17, 2013

Rindu Datang Lagi

Assalamualaikum

Masih belum terlambat lagi untuk mengucapkan Salam Ramadan buat teman semua.   Blog sendiri yang telah lama tak berpenghuni, walaupun sekali sekala ada juga yang sudi datang bertandang.  Terima kasih pada yang sudi walaupun tuan rumah hilang buat sementara waktu.

Baru saja balik dari AEON Wangsa Maju mengambil jubah2 yang di"alter" labuhnya.  Seronok raya tahun ni berjubah pulak.  Baju kurung dah lama tak ditempah, nak ke kedai kain pun dah malas.   Senang beli terus dari kawan yang rajin berniaga.  Tudung tu pakai saja apa yang ada dalam almari (iye ke, boleh percaya ke).
Di pejabat pun sudah berkira2 siapa nak cuti dulu.  Tahun ni saya pecah tradisi, beraya di sebelah keluarga en suami pula.  Selalunya tiap2 tahun mesti pulang ke kampung saya dulu, seminggu kemudian baru ke belah sana. Mentang2 la en suami tak ada kampung, (mak dan ayah mertua saya pun dah kembali ke rahmatullah, moga dicucuri rahmat ke atas rohnya).  Saya ni jenis mengikut je, apa salahnya beraya di Seremban dulu tahun ni.  Mesti best kan.

Nak update panjang2 pun tak boleh.   Nanti bos panggil, ini pun update waktu rehat yang singkat.

Sampai jumpa lagi.   Selamat Berpuasa semua.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...