Nuffnang Ads

Friday, August 17, 2012

Ramadan Akan Dirindui, Syawal Dinanti

Assalamualaikum.

Masuk hari yang ke 28 berpuasa dan mudah2an dapat melengkapkan genap sebulan.  Setakat ini belum lagi "bercuti" alhamdulillah!  Sepanjang Ramadan, urusan berpuasa dipermudahkan oleh ALLAH SWT.  Syukur pada Ya Rabb!

Hari ini memang tak boleh nak update banyak pun, ni pun pinjam computer di meja lain.  Google chrome di computer sendiri entah hilang ke mana.  Internet explorer pulak buat hal...berjam2 menunggu untuk keluar satu2 perkataan.  Membosankan, lebih baik saya lunasi segala kerja2 sebelum bercuti raya seminggu.

Sempena Hari Raya yang bakal menjelang tidak berapa hari saja lagi, saya dengan rendah diri ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir & Batin.  Mana tahu sepanjang berblogging dan blogwalking, ada komen2 atau tulisan saya menguris hati teman2 sekelian.  Yang buruk, kelemahan dan kelalaian itu hanyalah dari diri saya sendiri, dan yang baik mulia itu adalah dari ALLAH SWT.

Salam Aidil Fitri, semoga perjalanan balik ke destinasi dipermudahkan dan selamat kembali bertugas nanti ya, Insyaallah.

Tak sabar nak makan ketupat palas Bonda Aishah.  Terbaekkk....anak ini pandai makan saja hihihi

Sapa nak duit raya, angkat tangan tinggi2

Raya untuk kanak2 riang rupanya walaupun ada yang tak cukup sebulan berpuasa.  Kita orang tua ni  dah lama merasai kemeriahan , bagi peluang pula pada mereka kan.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...