Nuffnang Ads

Tuesday, December 13, 2011

Salam Rindu

Assalamualaikum!
Rindunya saya pada blog sendiri dan rindu juga saya pada teman2 di sini.
Hishhhhh perasan macam ada orang nak rindu saya sangat kan, heheehehe yang penting saya rindu nak blogwalking blog teman2 sekelian.

Semalam nak update blog, tapi kerja bertimbun.  Concentrate betul buat kerja sampai tengahari pun skip lunch.   Alih2 tengok jam 3 lebih, baru terasa lapar.  Keluar mencari makan, apa yang ada saya bedal saja sambil lepak2 membaca surat khabar.  Huihhhh..kalau bos ku tahu, kena sekeh pala nih.  Kepala pun berat saja, asyik merenong PC, sampai pedih mata nih semalam.  Yang peliknya bila balik rumah, cerah biji mata, segar bugar.  Leh pulak tidor hampir jam 1 pagi semalam.

Pagi ni bangun dah macam orang bodoh saja, biul!!

Hari ni pun sibuk lagi.  Nak lunch, perut kenyang lagi, satgi baru padan muka lapar tak sangka.  Tak paaaa...nak pi Imigresen jap, nak matikan stem hasil untuk agreement projek.

Muahhhhhhhhhhhhhh untuk semua!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...