Nuffnang Ads

Tuesday, August 9, 2011

Lemau Hari Ni

Hari ni terlewat sudah mengupdate blog.
Pagi2 tepat jam 8 pagi dah tercongok depan ofis.  Ada sorang member yang lagi awal dari saya huhuhu.  Ingatkan saya yang paling awal heheheheh...tak pe, rumah dia pun dekat je, 5 minit jalan kaki je.

Pagi2 memang aktif buat kerja pejabat sambil mendengar lagu2 raya.  Bagi memberi semangat berkerja konon!  Panggilan talipon macam tahu2 je di bulan puasa ni, tak sesibuk mana pun,  Projek pun agak slow, tapi projek akan datang masih lagi di KIV, belum tahu bila akan mula.   Saya lah yang agak gabra nanti, mana nak dapatkan polisi insuran, senarai pekerja (itu leh ushar supervisor tolongkan hahahaha), eh idak ler banyak sangat pun kerja saya.   Cuma part nak type claim projek je. Hahahahaha...itu bisa diatur, boleh type dari sekarang, tak payah tunggu projek habih baru start nak key in claim.   Sekarang juga bisa saya type iye Pak!!


Adohhhhh merapu merapan dah nih.   Gara2 bulan puasa ni, badan terasa lemau sikit nak bergerak, asyik melekat je di kerusi ni, nak gi google cara2 exercise bulan puasa.  Entah apa2 entry yang saya update dah nih.

Ok zasssssssssssss dulu!!

Nota: Tahniah pada Ben Ashaari, Ujang, Yana dan sapa2 yang telah dimurahkan rezeki mendapat perkhabaran yang mengembirakan.   Bakal menjadi ibu dan ayah, moga mereka dipermudahkan dan dirahmati ALLAH.   Dan juga buat Elia siJejari Runcing, moga lebih tabah hati dan sabar menghadapi dugaan ALLAH kerana ALLAH masih menyayangi dirimu itu.

2 comments:

marinahunny said...

ambik mood raya pdhal pose baru seminggu hahaha

Oh Oeya said...

Assalamualaikum.
Selamat pagi Zuwaidah :)
Salam kenal..
Singgah dan follow awak ye..
Cupcakekasih d best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...