Nuffnang Ads

Friday, July 8, 2011

What goes around will come around

Mendidih hati aku bile aku baca blog Aida Ameer tadi.  
(http://aidaryzal.blogspot.com/2011/07/semalam-aku-cinta-dia.html)

Haaaaaaaaa....semput!!!! Jangan salah faham yeeee....bukan sakit hati kat Aida, tapi cerita dia tu meruntun jiwa.  Dan rasa macam tak percaya bila perempuan itew dengan sombong dan angkuh tanpa menghiraukan perasaan Aida sendiri, ibu kepada 3 orang anak yang perlu memberikan nafkah setiap bulan pada anak2nya itu, mendabik dada bahawasanya dialah yang bagus dari isteri pertama dulu.

Hmmmmmmmmm perempuan, perempuan.  Hishhhh aku pun perempuan gak tapi masih mengerti perasaan perempuan, lebih2 lagi perasaan seorang isteri yang ditinggalkan suami yang cintanya beralih arah ke ribaan "perempuan" lain.  Masa tu la "perempuan" itu dengan bangganya akan berkata, hey aku pandai jaga laki kau lebih daripada kau sendiri.   Tengok setiap saat, setiap hari, setiap malam laki kau akan termimpikan akan aku sampai jadi tak keruan.  Hey hey come laaaa...itu baru lagi taw...belum tahu isi dalam semuanya boleh la "perempuan" tu cakap macam tu.  

Bila dah duduk serumah (secara nikah yang halal yaaaa), baru kau tahu isi dalam laki ko sendiri.  Jangan sekali2 cuba merendahkan keupayaan isteri orang, kalau kau sendiri belum merasainya.

Aduhai hati, aku teremo pulak hari ni.   Kalau diikutkan perasaan aku ni, mahu saja ku luahkan isi hati biar terburai segalanya.   Tapi itu dulu, dah jadi sejarah, dah masuk muzium pun!  Biarlah jadi rahsia aku sampai aku bertemu dengan Penciptaku sendiri.

Tapi aku pasti dan yakin,
WHAT GOES AROUND WILL COME AROUND.  BELIEVE IT!

4 comments:

Cik Jari Tembam said...

hish perempuan jenis ape lar dia tu, dah lar merampas pastu buat hal lak lagi..

Mrs.Yie said...

tu bukan perempuan namanya kak..tu BETINA..huh..saya baca pun geram ni..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

as-salam..kak zu..

suatu hari nnt Allah akan balas perbuatan perempuan tu..hukum karma kan..

kak add sy kat pesbuk senang sikit nk ajar cara buat link tu..

zuwaidah said...

ye kawan2, semoga kita semua dirahmati ALLAH.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...