Nuffnang Ads

Thursday, July 14, 2011

Kanak-Kanak Hilang

Sedang berblog walking, singgah sebentar di rumah

Mak Dara Anggun

terbaca berita yang mengemparkan.  Mari kita sama2 menyebarkan agar dapat membantu ibubapa yang baru saja kehilangan anak yang dipercayai diculik oleh mereka yang tidak bertanggungjawab.


Berikut adalah catatan yang ditulis oleh encik Bob Mahbub.

Kepada Rakan2 semua,

Anak kepada rakan saya telah hilang tengahari semalam dihadapan Sek. Keb Subang Bestari. Usaha mencari adik Najmi telah dilakukan sehingga lewat pagi tadi tetapi masih gagal. Lapuran polis telah dilakukan dan dia disyaki diculik. Butir2 terakhir adik Najmi adalah seperti berikut:Nama : Najmi Haqiemi bin Ahmad Salleh (10tahun)Tinggi : lebih kurang 110cmPakaian: Memakai t-shirt sukan berwarna merah berlengan hitam dgn cetakan 'S.K Subang Bestari, Tuah' dibelakang, berseluar sukan berwarna biru gelap berbelang putih dan berjaket berwarna coklat.Lain2: Membawa beg sekolah berwarna biru dan hitam, berambut pendek dan mempunyai tanda parut disebelah kanan kepala.MOHON DIDOAKAN SEMOGA KANAK-KANAK INI DIJUMPAI DAN MINTA SAMA-SAMA KITA SOLAT HAJAT SEMOGA ORANG YANG MEMBAWANYA TERBUKA HATI UNTUK MENGHANTAR KEMBALI KANAK-KANAK INI KEPADA KELUARGANYA.Sekiranya rakan2 mempunyai maklumat atau ternampak kanak2 ini, boleh hubungi ibunya di no: 012 2485649 (Zetty) atau bapanya di no: 0196387252 (Salleh).Mohon disebarkan.

Semoga dapat membantu dan meredakan keresahan dan kesedihan kedua ibubapa adik Najmi.  Moga Allah mempermudahkan urusan pencarian moga adik Najmi dapat kembali ke sisi ibubapa. 


3 comments:

TiTi said...

ala kesiannya.. nanti nak share gak lar..

Unknown said...

lately byk budak2 hilang yer...bahaya skrg nih...hmm...

bicara mak dara said...

terima kasih atas keprihatinan.. syukur alhamdulliah kanak kanak ini telah ditemui petang tadi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...