Nuffnang Ads

Monday, April 4, 2011

Demam

Aku mula demam
v
v
Demam apa?
v
v

Hahahahaha kan dah kata demam tadi.

Lebih-lebih lagi bila kemunculan semula
v
v
v
sebagai pengacara mantoppppp....3 musim yang lalu, aku dah tak berapa nak seronok tengok AF sebab Paknil tak ada huhuhuhu

Dan yang lebih menarik lagi aku akan melekat tengok AF kerana
v
v
v
Amy Search jadi Pengetua.   Mesti best kali AF9 yang merupakan AF kali terakhir.

Ini adalah aturcara pada Tirai Pembukaan Konsert AF 9 yang diadakan di ruang parking AEON Jusco Setiawangsa AU2
Ini rumah kaca yang merupakan tempat latihan pelajar AF9 di dalam AEON Jusco Setiawangsa sepanjang musim AF9 ini. So sapa2 nak tengok dia orang berlatih, boleh datang sini yeee...Leh juga tengok pengetua dan cikgu2
Dari sudut yang berlainan
Sempat lagi ambil gambar keluarga pelajar, tapi blur la pulak gambar ni.  Tengah pasang banner
Sempat gak la aku tengok konsert slot bekas2 pelajar AF

Mawi World
Hafiz - budak rambut kerinting kembang
Stacy - showmanship yang meletop
Shahir
Tapi, sebelum Tirai Konsert bermula, aku dan en somi bergegas pulang. 
Tak puas nak tengok konsert sebab ramainya umatttttttttt...berhimpit2, 
yang risau takut syiqin kepanasan.  Risau lak bila ajak balik, dia tak nak balik.
Nasib baik pujuk elok2, dia kata nak balik lah..mengantok.
8.30malam, kami cepat2 kami keluar dari kawasan Jusco, kereta dah bersesak.
Kereta kami park di luar saja, dah tahu dah nanti mesti susah nak keluar.
Nasib ada polis traffic kawal kesesakan.

5 minit drive saja dah sampai rumah...Fuhhhh legaaaaaa....leh santai2 tengok konsert di rumah saja

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...