Nuffnang Ads

Monday, April 4, 2011

ABPBH 2010

Aku kira banyak dah bloggers yang tulis pasal ABPBH 2010 yang ditayangkan secara langsung di TV3 semalam.   Aku rasa enjoy semalam dan rasakan yang ini yang terbaik sebab kelakarnya tak sudah2 dan keputusan yang ku rasa amat memuaskan.

Bintang Anugerah Popular

Majoriti berpuas hati kan, shahiezy ni menang.  Kayo budak ni, dah ler dapat rumah banglo, ni dapat kereta dengan barang kemas lagi huhhuhu..Nak buat menantu pun anak aku kecik lagi hehehehheehe
Fasha Sandha - Pelakon Wanita TV Popular.  Setujuuuuuuu dia menang.  Kalau orang lain tak setuju, masing2 punya pendapat kan.   Hishhhh kena SANGKA BAIKKKKK
Lisa Surihani - Pelakon Filem Wanita Terbaik
Of course - Pak Nil tetap unggul sebagai Pengacara TV Lelaki Popular kali ke 8
Yang ni je yang aku suka, tapi yang lain pun tetap bagus juga yaaaaa.

Tapi kenapa 
Ady Putra tak dapat anugerah Pelakon Lelaki Popular TV....huhuhuhu
Tak pe...mungkin tak ada rezeki.  Yang penting mereka bertanding secara sihat kan.
Yang kelakar sekali ni pengacara tahun ni, giler habihhhh
Gandingan mantap Raja Azura dan Sharifah Shahira
berganding pulak dengan ni sorang ni, muka selamberrrrr jeee
Hilang muka lawak bila buat speech menang Artis Komedi Lelaki Popular
Permulaan show yang baik gandingan Ning Baizura, Farhan dan Lan.
Pengumuman bintang popular yang aku tergelak habih nih.....gilerrrr sakit perut aku.
Huuuuuuuuuuuu soley soley  heheheheheheh "Usop Hantu Kak Limah" buat pengumumam
Aku rasa aku enjoy semalam tengok ABPBH 2010 ni.  Korang macamana?

Show terakhir dari Cik Siti kita
memang menghiburkan

Tetap menghiburkan


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...