Nuffnang Ads

Friday, April 22, 2011

Dah tengahari punnnnn

Dulu2 waktu mula2 belajar menjahit tudung,
aku seronok sangat dapat jahit sendiri tudung kesukaan aku.
Niat untuk pakai diri sendiri saja, lepas sorang kawan
suruh aku jahit tudung untuk jualan.
Mula tak konfident sebab teknik menjahit pun entah apa2 kan.
Tapi dek desakan kawan, aku cuba juga.  Alhamdulillah, slow2 dapat tempahan.
Buat secara online saja, nak war2kan besar2an tak berani! Takut tak sempat nak siapkan tempahan.

Mula2 ok, smooth saja...lama2 bila syiqin dah makin pandai dan semakin perlu perhatian,
aku jadi slow nak siapkan tempahan yang ada. (tempahan pun bukannya banyak sangat pun)
En suami pun dah "sound" kalau menjahit tak bagi perhatian pada anak, tak payah lah menjahit.
Adehhhhhhhhhh...fikir punya fikir, ok lahhhhhh.
Aku siapkan semua tempahan dan close terus. Bermaksud tidak akan ambil lagi tempahan luar samada kawan, jiran atau secara online.
Sendiri punya ok lagi, tapi dah lama sangat mesin jahit tu tersimpan baeeeeekk punya atas almari,
jadinya aku pun naik malas lah hahahahhaha.

Sekarang ni, pakai tudung yang banyak dah aku buat untukdiri sendiri tapi tak sempat nak pakai.
Dan juga buat tempahan dari sorang sahabat ini...bagus lahhh, ni nak rekomen la ni.
Dah makin maju dan punya butik sendiri di Shah Alam.

Ini link dia:
http://nuurhusnascollection-meeza.blogspot.com/
jemput singgah yeee.

Dan satu lagi, expert jahitan manik...aku suka sangat
http://beautynthebeads.blogspot.com/


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...