Nuffnang Ads

Saturday, April 23, 2011

Aduhhhhhhhhhhhh Buat lagi Dahhhhh

Seawal 4 pagi sudah bangun.  Nak tahu kenapa???
Anak kesayangan ni, Syiqin, kencing lagi laaaaaaa.....
Aduhhhhh nak mendobi tilam lagi nih....huhuhuhu
Terus bangun, bersihkan tilam dan sembur dengan anti bacteria FEBREZE.
Tak boleh jemur di luar, tinggal di apartment mana ada tempat nak jemur di luar.
Ruang balkoni pun almaklum semua kalau tinggal apartment, ciputttttt saja space dia.
Last2 buka kipas bagi kering (waktu menaip ni pun dah cukup kering, tak ada bau lagi hehehehehehe)

Memang ada hikmah la bangun awal pagi2 ni.
Boleh solat suboh awal (kalau tidak cuti2 mcm ni, dekat 6.45 baru bangun).
Dan aku sudah pun menjemur baju yang baru saja dibasuh oleh En Samsung (washing machine laaaa).
Dan sekarang ni sedang menunggu en suami membuat urutan di kerusi OSIM tu, 
aku update dulu blog ni.  Kejap lagi nak menggosok baju pulak untuk satu minggu.
Selalunya bila saja kemeja en suami kering je, aku terus gosok.
Malas beno nak tunggu banyak helai, nanti penyakit MALAS aku menyerang.

Ok, en suami pun dah sudah urutan tu...aku nak sambung iron baju....
Terlebih rajin pulak mak hari ni...
Ahad hari aku cuti berblog...ni pun masuk jap je.
Tak sempat pun nak blogwalking.

Nota: semalam dah settle hantar baju untuk tempahan.  tailor kata hujung bulan 5 tak ambik tempahan dah takut tak sempat untuk hari raya.  nasib baikkkkk...kalau tidak tahun depan lerrrr aku tempah baju.  Jenis malas nak pakai baju kurong kecuali hari Jumaat je, sementelah aku keje di ofis kontraktor ni, kena lasak sikit. Kebiasaan hari biasa aku berblouse simple dan seluar panjang.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...