Nuffnang Ads

Monday, March 14, 2011

Matta Fair 2011

Semalam berkesempatan berkunjung ke The Mall.  Saja2 je jalan tengok2, tapi.....adeyyyyyyyyyyy tergoda gak dengan pakej yang ditawarkan.

Ingatkan nak ambil pakej yang diidam2kan...tapi suami lak suka nak gi ke situ lak...
Pusing punya pusing punya pusing, tengok comparison price yang ditawarkan last2 decided to take that package jugak.

Kembang la hidung sat, suami kata nak bawa isteri tercinta dan si comel sorang ni jalan2 luar negara....macam tak percaya lak kan.  Iya lah..aku ni jenis takut nak demand2 sikit nanti dia kata mengada2 lak.  Selalunya kalau aku nak sesuatu aku selalu usahakan sendiri, kumpul sikit2 then beli sendiri.  Tak pun aku pakai kredit kad dulu, bulan2 aku bayar.   Kasihan kan suami aku ni, cari duit sana sini, bini dia tahu perhabih duit saja....oooooooo aku masih perihatin lagi kat suami aku ni.  Sapa tak sayang suami kan.

Ok berbalik pada Matta Fair semalam...memang ramai benar orang berpusu2 untuk samada ke PWTC atau di Mall.  Pakej yang ditawarkan memang menarik dan berbaloi lah daripada hari biasa.  Sapa2 yang terlepas, bulan September ni akan diadakan sekali lagi Matta Fair.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...