Nuffnang Ads

Saturday, February 7, 2009

Hari Sabtu Nan Indah

Yang ni saja upload untuk tatapan semua, kot ada yg berkenan nak buat tudung boleh sms/email saya...kain ada lagi...

Kain brocade warna putih, maroon dan light pink


Kain awning brocade biru tua pekat dan biru nila

Kain awning petak2 hitam putih...cantikkkkkk
Kain awning yg telah diiron dengan kertas gam
atas sekali brocade merah bercampur, then brocade turquise (betul ke aku eja)
dan last sekali thai silk petak2 berwarna pink hijau

Semalam tidor lewat, dekat pukul 3pagi baru lelap mata. Lepas update blog, survey internet jap, baru mata ni rasa berat sangat....hmmmmmmmmmmm nak ikut jejak langkah Fizan ke hehehehehehe....tak lahhhhh Fizan tak pe laaaa...full time housewife, aku ni keje...kang jadi burung terkukur lak kat ofis kekekekkekkeke....tidor sambil buat keje.....ada ke pulak????

Pagi ni terbabas, nasib baik tak boleh sembahyang....bangun pukul 8pagi..hmmmm apa nak buat breakfast pagi nih....hmmmmm pulut serimuka semalam ada lagi ok la tuuu...plus roti gardenia dgn butter....tea o panas...boleh la tu...lapik perut. Pastu kejut suami dan anak bangun....laki aku ni biasa pas subuh pengsan lagi......jeles tgk bini dia tak boleh sembahyang, tidor pengsan. Syiqin kalau cukup tidor, bangun mesti senyum. Kalau tidak, jenoh nak pujuk pi mandi.

Sambil breakfast tengok rancangan kegemarannya....apa lagi cartoon network! Dengan mak dia sekali jadi cartoon. Pastu pujuk syiqin mandi dulu, aku kemas rumah lah....ayah syiqin tolong tengokkan anak dara dia mandi...syiqin ni tak padan dengan umor,baru nak masuk 2 tahun nak mandi sendiri...kalau tidak mandi dgn aku...hari ni nak mandi sendiri....ok la tuuuu asal jgn jatuh dlm bilik mandi yeeeeee.

Bersiap2 nak bawa syiqin jalan2, makan dulu....kat mana lagi McDonalds kegemaran syiqin. Pas makan, bawa gi JJ Setiawangsa....ingat nak bawa syiqin naik bas, tapi melencong ke JJ pulak...tak pe lah...lagi pun risau takut dia tertidor dlm bas pulak. Sampai JJ, terus ke tempat mainan, aku apa lagi jalan sorang2 tengok apa yang patut. Jumpa storage box murah jugak la RM13.90 super saver (iye ke jimat), ambil 2 kotak, beli kaler pencil dan drawing paper untuk syiqin conteng2. Sukanya dia.

Lebih kurang pukul 3 petang, balik rumah. Dekat jeeee...5 minit drive dah sampai. Ajak syiqin tukar pampes dan tidor. Mesti nak menetek budak nih.....pas terus pengsan. Aku apa lagi tanpa buang masa, ambil storage box tu simpan buku resipi dalam satu kotak, yang satu kotak lagi simpan barang2 jahitan....nampak la kemas sikit...kalau tidak bersepah2. Tu pun ada lagi tu tak masuk kotak...kena beli lagi nih tak cukup...patut laki aku berleter buku majalah punya la banyak....sekali nak pindah jual...rumah baru, beli lagi majalah. Dalam berleter tu pun, buku aku ni laaaa dia buat bacaan dalam "bilik termenung" hehehhehhhehehe berjasa jugak kannnnnnn

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...