Nuffnang Ads

Thursday, January 29, 2009

Project Tudung


Yang ni mesin jahit tepi....memang aku tak terror bab guna mesin ni..kekekekekekee


Salah satu mesin jahit...tu diaaaaa spek mata sapa tuuuu


Tudung yang telah siap


Antara kain awning yg ready utk dijahit

Hujung minggu raya Cina adalah kesempatan bagi aku nak menghabihkan projek jahitan tudung....dah banyak tempahan...alhamdulillah rezeki dariNya. Syukur sesangat...ini pun dah letih dah ni, baru saja selesai touch up dan iron tudung2 utk dikirim kepada kawan2 yg sudi menempah. Yang mesin jahit tu BUKAN aku yang punya, ini biras aku kek soromban....den soh dia tulun jahitkan...kang aku yang guna....habih jahanam pulak mesin tuuuuu......So layan gambar dulu....








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...