Nuffnang Ads

Thursday, July 28, 2011

Apa Hal Lak Ni!!!

Semalam sedang berjalan2 mencari stok yang hampir kehabisan di Giant Supermarket Taman Permata, tiba2 "tit, tit, tit, tit", isyarat new message masuk di handphone en suami.  Memandangkan en suami perlu memakai kaca mata untuk membaca message tersebut, dia minta pertolongan saya untuk membaca message tersebut.

Hhahhaahahahaha kantoi!!!! Entah perempuan mana yang text en suami, dengan pertanyaan, "U kat mana ni?"  Saya baca kuat2 supaya en suami boleh mendengar dengan jelas.   Dengan muka selamba, dia kata....."arghhhhhhhhhh budak ni tak habih2 nak sms aku".   "Iye ke ni bang, atau dua2 pun sama", selamba je saya berkata.  "Meh sini nak balas semula" terus saya ambil handphone dari tangan dia, lalu cepat saja saya menaip, ini message nya

"I TENGAH BERAK"
Terus senyap tak berbalas semula. hahahhahahahahha, tak perlu saya nak meroyan sorang2.
Senang, habis cerita




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...