Nuffnang Ads

Tuesday, May 3, 2011

Terima Kasih

Hari ni (dah tengahari pun), aku mula melawat blog aku sendiri.   Perghhhhhh.....ada 120 orang followers buat masa ini.  Alhamdulilah.....bagi aku (blogger yang tak berapa serious sangat, almaklum aku pun dah masuk warga KERTU..bak kata PAKNIL...afundi KERTU hehehehe), dah kira cukup ramai tu followers KERTU ni.  Kalau anak2 muda lain lah kan..langkah mesti panjang, pergaulan mesti nak luas dan bertambah kenalan.  Aku????  Tak semestinya dah KERTU tak nak tambah kenalan.....lagi ramai lagi bagus.  Kebanyakan followers aku pun anak2 muda, semua boleh dikatakan pangkat anak dan adik bagi aku.

Yang seangkatan denganku???? Tak pasti lak, ada la kot sorang dua, tapi yang pasti anak2 muda lah yang paling ramai.   Aku pun seronok mengikut perkembangan anak2 muda bloggers ni.
Mereka punya idea kreatif, cara penulisan dan olahan bahasa terkini, yang seronoknya pelbagai corak background yang menarik dalam setiap blogs yang aku lawati.  Sangat2 teruja.

Apapun, anak2 dan adik2 sekelian....kalau rajin, kalau sudi, singgah lagi ke blog warga KERTU ni.
Kecil tapak tangan, nyiru kak zu tadahkan.

3 comments:

TiTi said...

hish mana ada kertu Kak Zu, cuma lebih matang hehe :D

risa said...

tak bek le akak neh...
mana de kertu...saye rasa akak ni baya2 saye je...
lap u lah kak....kalo saye ada ape2 yg tak berkenan dihati akak tolong tegur ye:)

zuwaidah said...

Cik Jari Tembam - hehehehhehe iyeee dah nak masuk warga emas dah pun..tak caya yek

Risa - memang seangkatan dengan Pak Nil pun...hahahaha risa kan muda lagi..tengok pun tahuuuuuu. Sama mcm kak zu..kalau ada apa2 yg tak berkenan di hati tu, boleh tegor kak zu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...