Nuffnang Ads

Wednesday, May 25, 2011

Tak sihat

Hari ni tak keruan jadinya.  Badan tak sihat, batok2, selsema, mata pun pedih ni asyik bersin saja.
Adoiiiii...aircond pun kuat sangat ni, atau akukah yang terasa sejuk giler sebab badan tak sihat.
Tengok orang lain steady je buat keje.
Nak minum ubat batok dan selsema, wajib jap lagi aku tumbang tertidur.
Sapa nak kutip aku nanti hehehheheehe
Sempat lagi buat lawak bodoh aku nih.

Ok la kawan2, hari ni update yg ni je kot.
Tak larat dah nih.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaa

P/s: kalau terdaya dan sihat sikit, aku try update sikit.
Tak ambik MC pun, malas!!!

3 comments:

Cik Jari Tembam said...

akak minum panadol soluber :)

nadia ar-rumaisha said...

setuju dengan Cik Jari Tembam and akak cube minum air limau suam...Biasa akan segar sikit badan...

zuwaidah said...

ok cik adik manis berdua (cik jari tembam dan nadia)..terima kasih perihatin. nanti kak zu cuba utk melegakan batok nih...sampai terkencing2 nih...hishhhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...