Nuffnang Ads

Friday, May 6, 2011

Oh Durian Udah lah Berbunge

Wahhhhhhhhhh..rata2 tempat dah berbau deriannnn!!!!!
Sedapnya bauuuuu....menyucuk hidung dan mengoda keimanan ni!

Abangggggggg...jom kita makan derian lak.  Beli dalam 2, 3 bijik ke.
Abang kata, baik makan je terus kat situ daripada bawa balik.
Kat situ senang nak tahu elok tak elok isi derian tuuuu.
Ok, kita ikut jeeeeeee.

Balik ofis (bukan semalam yaaa), dapat satu warong derian yang baik punya.
Tepi jalan je, dekat dengan Sri Rampai.
Yaaaaaa.....acara pilih durian dan makan2 bermula.

Wallaaaaa.....isinya kuning, tebal dan sedap sekali
Sedap nihhhh....3 biji sekali makan! Bukan 3 ulas wokeyyyy
Tak sangka, syiqin pun suka durian yeeeeee
Hmmmmmm....rasa nak makan lagi.   Durian aku suka, tapi tempoyak??? Aku tak suka!!!!

2 comments:

SyafiqahSyaza(SweetSyaza) said...

ala...sedapnye durian! huhu

zuwaidah said...

syafiqah - hmmmmmmm wanginya durian...sedap pun sedap. ada org tak boleh hidu durian, katanya busuk...tapi durian kan raja segala buah...sedap!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...