Nuffnang Ads

Friday, May 6, 2011

AF 2011 Konsert Minggu 4 - Hazama AF9

Lagi Hazama...haaaaaaaaaaaaa aku dah suka Hazama dahhhhh..sib baikkk aku ni mak budak

9 comments:

beeha ben said...

eh ni hazama Prelude AF4 tu eh? Beeha xtau pun dia masuk AF9 setia betul dia tunggu...hahhaha...mmg best suara dia ..tpm dulu dia over confident..best3x

Chegu Zubir said...

im here...salam new blogger

teruskan menulis dalamm dunia blog...im love to read it.

im new folower of u

jom singgah
tips dapatkan MOOD anda....

FIRDAUS HUSAIN said...

hazama masuk balik AF? aik?

Anonymous said...

So qrazy..
Mmm..

Later

✿....rossa alina....✿ said...

saya tak tengok pun af ni even ada astro kat rumah..huhuhu..xde momentum nak tengok la..hihihi.. ;p

cpahniza said...

hahaha! sy single...ada chance!! weeeeeeee~

zuwaidah said...

Beeha Ben - yezzzaaaaaaaa Hazama dari Konsert Prelude 4.. dah serap masuk Konsert AF9. best kan.

Chegu Zubir - terima kasih cikguuuuu. nanti saya singgah blog chegu lak yek

Firdaus - ni mesti tak tengok AF nih...hish hish hish

Rossa Alina...kak zu pun tengok semula AF ni sebab ada PAK NIL hahahahaha

CPAHNIZA.....nak tackle HAZAMA yek....bolehhhhh dia pun single lagi nih...

kakngah said...

tgh tgk AF ni.. hazama nyanyi lagu noktah cinta. tak keluar la sore serak basah dia tu....

zuwaidah said...

kak ngah - tersangkut mana2 la sore serak tak keluar tu hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...