Nuffnang Ads

Thursday, April 28, 2011

Syukur, Alhamdulillah

Sudah petang, azan Asar baru saja masuk.
Pagi tadi sibuk tolong QS isikan tender untuk dihantar sebelum jam 2.30petang.
Sekali kedebuk 4 tender kesemuanya, luckily semua tender dihantar pada satu tempat saja, 
kalau tempat berasingan, mahu berpeloh ketiak despatch nak gi mengantor, hehehehehe.

Kelam kabut nih isi tender.  Aku cukup tak gemar dengan angka, dalam erti kata memang tak suka
bab2 akaun, kira2 dan sewaktu dengannya.  Sebab tu, mathematics aku dulu dapat cukup2 makan dan ada kala dalam angka '6' terbalik hahahhahaa.

Lepas makan tengahari tadi (tu pun keluar dalam jam 1.30petang dan bos perhambat keluar gi makan dulu), 
bos call dari luar (kebiasaannya dia masuk sekejap je lepas tu keluar tak balik ofis dah)
Suruh buat memo untuk staff, hishhhh aku suspen gak, memo apa lak nih.
Musykil!!!!!!

Sekali aku tengok conteng-conteng bos atas recycle paper atas meja dia,
ooooooooo rupenyaaaaaa!!!!!????

Syukur, alhamdulillah.
Dapat BONUS!!!
Dah lama masuk gaji awal, dapat bonus lagi tu.
Sempena HARI BURUH katanya.
Alhamdulillah, rezeki ALLAH Taala nak bagi.

Mana nak dapat bos yang sebaik ini kan.
Bos @ cousin aku nih..hehehehhehehe 
Semoga murah rezeki selalu, amin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...