Nuffnang Ads

Saturday, April 9, 2011

Selamat Berhujung Minggu

Baru saja lepas habih meeting,
kemas2 sikit, basuh pinggan kotor lepas pekena PIZZA DOMINO
boss belanja masa meeting.
Masing2 kekenyangan...aku satu keping je bedal
yang lelaki dia orang makan cukup2.
Aku konon2 control ayu tak mo makan banyak
padahal breakfast tadi aku sudah menghadap bihun goreng sedap
di warong mat labu dekat dengan ofis.

Hari Sabtu ni je aku update belog...sebab aku kena keje.
hahahhahaha, tapi esok Ahad, tak ada chance ler aku nak buka laptop di rumah.
Line broadband slow sangat, dah tu sah2 aku tak boleh nak santai2 sambil belog
sebab si budak kecik ni (syiqin) tak akan suka mak dia menghadap laptop.
Lebih baik menghadap muka comel dia kan.

Ok...aku pun nak balik dah nih.
Kepada semua kawan2 blogger, selamat bersantai dan berhujung minggu.

Esok lusa, jumpa lagi....insyaallah kalau aku tak busy sangat.

Nota: Malam ni nak tengok Konsert Pertama AF.  Sapa yang akan tersingkir???
Semalam tengok Maharaja Lawak di astro prima, minggu depan tak boleh tengok dahhhhh.
Sebab akan ditayang terus dari astro warna....perlu ke aku melanggan astro warna..hmmmmmmmm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...