Nuffnang Ads

Wednesday, April 20, 2011

Lawooooooonyeeeeeee

Mari kita jengok photo2 pengantin dari India.
Semuanya cantik2 belaka...i admire their makeup style and beauty.
Dan juga sari2 yang mewah, mesti mahal giler sari nih, begitu juga barang perhiasan.
Tapi apapun lebih terpegun dengan kehebatan wanita Melayu kita.

(Gambar2 dari sumber http://www.mgid.com)













6 comments:

kAmi dAn mEreKa said...

suke tengok rantai dorang je, hehe =)

Mr iZzo (^^,) said...

saLam kenaLan...dr segmen gegar gegar! huhu nice blog!(^_^)

sudi2 lah lawat kiter plak ye


http://themrizzo.blogspot.com

Zue Zoey said...

kak zu, anda ditag! ;)
http://zuezulaina.blogspot.com/2011/04/contest-alya-aku-dan-alam.html

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

baju salwar khamees kat sini pun dah mahal giler. Inikan baju pengantin macam ni. huiyai...

Arif Azmi said...

Cantik2!! ^^,.. BTW.. Saya follower baru.. ^^,.. Kalau sudi terjah balik..

Bebelan Saja

zuwaidah said...

Mr Izzo - salam perkenalan...terima kasih singgah sini...datang selalu yeee. Ok nanti kak zu singgah sana lak yeeee

Zue....nanti kak zu cari masa buat yeeee...kena posing cantik nih hehehehhe

Azrina..tu la pasal..tengok je pun dah tahu memang mahal gilerrrr...tgk ler workmanship dia..fuhhhhhh

Arif Azmi - terima kasih sudi singgah dan jadi follower. Ok nanti kak zu singgah yek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...