Nuffnang Ads

Monday, April 18, 2011

Apa Yang Ada Dalam Beg???

Dah masuk minggu ke 3 bagi bulan April 2011.
Huhuhuhu cepatnyaaaaa masa berjalan.

Ok, hari ni nak update sikit jeeee sebab ni pun masuk jap2 je.
(Dalam erti kata sebenar, BOSS ADA LA WEIIIII)

Selalunya bagi orang perempuan lah, beg tangan merupakan perkara WAJIB dibawa ke mana saja.
Mari kita intai apa yang selalu ada dalam beg tangan wanita especially aku punyaaaaaa

Salah satu contoh beg tangan.  Ini bukan beg tangan aku, digoogle saja yeeee.  Beg tangan wanita pelbagai bentuk, jenis, warna...macam2 pilihan sampai rambang mata.
Mesti ada beg dompet kecil ni, ini pun wajib...dalam beg ni mesti ada
duit...selalunya aku mesti ada maksimum RM50 saja dalam purse, tak boleh lebih..nanti belanja tak ingat dunia lak
of course..lipstick!!! bukan satu tapi dua tiga lipstick in my handbag
Compact powder - wajib!!!!
Yes!! of course, this one also must include - blusher
Eyeliner pun wajib gakkkk
Eye shadow - of course warna yang bersesuaian untuk aku yang dah tua nih...
Handphone sudah MESTI!!! Nanti lost contact lak dengan en suami hehehehehe
Kunci rumah dan juga kunci ofis
Ya tidak ketinggalan juga - one drop perfume..sebab comel senang nak simpan dalam handbag...bau boleh tahan sampai petang dan juga boleh dibawa sembahyang!!!
Tissue muka, orang perempuan memang wajib bawa nih
dan tidak ketinggalan juga yang ini mesti bawa ke mana jua

Camera canon! hahahahaha jangan tak tahu, kadang2 terjumpa artis pujaan je..terus ajak ambil gambar hehehehe.  En suami pun kadang2 geleng pala tengok bini dia nih
Korang boleh bayangkan betapa beratnya handbag aku nih...kalau besar size beg tu, lagi banyak la barang2 yang aku bawa hahahahahha....
Kekadang en suami pun tumpang wallet dia masuk sekali dalam handbag aku nih.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...