Nuffnang Ads

Friday, March 11, 2011

Blog Lelaki Yang Aku Suka Singgah

Hahahahaha..ini bukan nak mengata blogger lelaki.

Selalunya bila aku singgah je kat blog dia orang ni, mesti punya idea yang kreatif nak membuat pembaca tertarik untuk datang dan datang lagi.   Aku pun bila singgah blog dia orang ni, hmmmmm sakit perut dok menahan gelak.  Nanti aku tergelak kuat...maut aku nanti kena warning dengan bos kat dalam tu.  Iye laaaa...mentang2 meja aku ni bertentang dengan ofis dia.  Aku berblog ni pun curi2 sambil buat keja, macam 2 in 1 jugaklah.  (oiiiii dah terkeluar tajuk dah nihhhhhh grrrrrrrrrrrrr)

Ok berbalik pada blogger lelaki ni, hmmmmm aku malas nak cakap panjang kat sini lah...korang singgah je lah yek.  Antara blogger yang memang wajib aku singgah setiap kali aku berblog adalah:

Otai Blogger..sangat2 kreatif dlm penulisan






(sila jangan tiru gambar mangkuk tingkat untuk kegunaan sendiri, saya cuma copy untuk mengatakan tuanpunya blog ini sahaja)

 http://tiffinbiru.blogspot.com
 (jangan tak tahu CIK MAT GEBU kamceng dengan ENCIK BEN kita nih)

oooo lagi satu blog
 http://ezhan-artwork.blogspot.com
(blog yang byk memberi informasi dan tutorial utk mencantikkan blog)
sampai ke sudah aku masih tak pandai lagi nih huhuhuhu

 yang terbaru sekali
aku along usop, bestnya santai giler 
http://alongusop.blogspot.com

Dah addicted, mesti singgah walaupun tak tinggal jejak
tapi sebenarnya ada banyak lagi blog2 yang aku singgah
aku terus follow je kalau blog itu menarik

Tungguuuuu...jangan sedey cik adik manis....kita tak lupa kaum kita
mesti laaaaa lagi banyak aku follow...tak cayaaaaa yek!!!
Tak paaaa...nanti entry seterusnya aku tulis lak blog perempuan

Ciaooooo!!!






1 comment:

Along Usop said...

opps... blog along termasuk dalam list...

aiseh.. terharunye... =p

terima kasih Zu =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...