Nuffnang Ads

Thursday, February 24, 2011

Episod pun bermula

Salam kesejahteraan buat semua teman2 blogger

Sudah sekian lamanya jari2 runcing ini (runcing ke??) tidak menari2 di keyboard. Entah penyakit MALAS kah, masa yang sentiasa cemburui diri saya (cemburu kee??) atau memang tidak ada modal langsung untuk menulis kembali.

Yang pasti, perasaan ingin berblog tetap ada kerana setiap hari saya pasti melayari blog2 kegemaran saya. Banyak kisah2 yang menarik boleh dijadikan panduan,tauladan, sempadan dan juga untuk rujukan apabila membaca blog2 yang saya suka lawati.

Kini saya berazam kembali untuk terus menceriakan blog saya sendiri, di samping itu teringin juga nak makeover template yang ada pada blog saya ini dan pandangan saya sendiri amat membosankan. Ada sapa2 dapat membantu tak...kalau setakat baca instruction memang pandai, tapi praktikal...faillllllllllll!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...