Nuffnang Ads

Tuesday, August 3, 2010

Kenangan Mengusik Jiwa


Eh betul ke nih, terasa macam mimpi setelah hampir 20 tahun berpisah, grup DSS 1984-1987 UiTM Arau, Perlis berkumpul sekali lagi di Restoran Nyonya Kitchen pada 24 Julai 2010. Aku cukup resah, excited juga apabila hari yang dinanti semakin hampir....resah kalau-kalau aku ini terlupa nama dan rupa kawan2 yg sekian lama tidak ketemu. Ini lah kali pertama aku join gathering seumpama ini (sebelum ini pun kawan2 sudah pun beberapa kali menganjurkan perjumpaan ini). Peluang yang sediada (almaklum aku sudah menetap di KL ni) tidak harus ku biarkan begitu saja, lain lah kalau aku nun jauh di utara keeee atau selatan, aku pastikan aku 'free' untuk perjumpaan ini.

Yang pastinya kami berbual panjang, bertanya khabar keluarga, perkembangan masing2. Ada yang masih lagi jadi setiausaha tapi pastinya bertaraf tinggi heheheheeh bukan macam aku nih. Ada juga sudah mempunyai perniagaan sendiri, surirumah tangga sepenuh masa, guru dan sebagainya. Ok, since aku dah ambil gambar kawan2 satu persatu, aku perkenalkan kawan2 yang hadir pada hari tersebut.
Aishah, masih tak berubah mukanya...muda lagi. Organiser yg arrange pertemuan ini

Yang ini pulak, Amrawati....organiser bahagian tempat makan

Noor Aisyah - photographer..rajinnya ambil gambar pelbagai pose

Shimmy - jangan sedih2 lagi yaaaa..insyaallah panjang umur kita jumpa lagi ya

Kak Tie (Siti Zaleha) - nampak tenang sahaja dan muka masih tidak berubah

Kami semua panggil Adik, tapi nama sebenar Fauziah Adham

Mama vogue nih, Fadzlina atau Fuzz...kalau ada cabutan bertuah SAPA LEBIH BERGAYA
mesti Fuzz yang dapat no. 1


Yang ni pulak, kita semua panggil Cik Su, wei komeeeee...udah pandai buat bisness yek

Bangunnnnnnnnnnnnn....selamat pagi Cikgu Halimatus Saadiah

Ehem ehem.....ini dah jadi taukeh Zhulian...Atehhhhhhhh @ Salina Nordin

Zanita Murad, merangkap agen insuran

Amrawati sekali lagi berposing

Ni pulak Putri Lili, psssttt kami suka panggil Shake jeeee

Ini pulak Rosmarduwati atau Ati.

Ok, tak puas berposing lagi...meh posing sekali lagi

Amboi....cik su, kalau senyum A1

3 serangkai...

Wei...korang sembang apa tu shimmy, aishah...sampai aku ambil gambar pun tak perasan

Serious ni Fuzz....apa tuuuu....ooooo kertas pembentangan untuk gathering akan datang

Ini ler baru nampak rupe aku, dengan Ati hehehehehehe

Say CHEESEEEEEE

Hang esah, kalau bab makan..........

Letih ke kome bersembang tu


Ini lah semua yang hadir pada hari tu, walaupun batch kami kesemuanya ada lebih 60 orang tapi cuma 14 orang saja yang dapat menghadirkan diri. Yang lain tinggal jauh dan ada yang terpaksa last minit cancel. Insyaallah, akan datang panjang umur, kita jumpa lagi ya di MELAKA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...