Nuffnang Ads

Wednesday, February 25, 2009

Koleksi Kesayangan

Hmmmmmmmmm.....memang dah lama sangat tak update blog nih, bersawang sana sini.
Hari ni berkesempatan nak update sikit...byk gambo nak upload tapi kemalasan la pulak...letih bebeno hari ni berjalan2 di Ikea, Curve Damansara. Bawa sikecik ni jalan2, sebab hari ni birthday syiqin. Nanti senang aku upload gambar kat Ikea, Curve pulak.

Sementara tu layan dulu tengok koleksi kesayangan ku ni, simpan dah bertahun2.

Management Thoughts ni bagus sekali
memberi motivasi kepada aku semasa bekerja di hotel dulu
Yang Politik Orang Kawin ni saja beli, buat koleksi
Nak tahu buku Chef's Tales nih
haaaaaaaaaaa ini la Chef Mike Saxon
dulu Executive Chef di Parkroyal Kuala Lumpur
dia ni kadang2 merapu sikit, kawin dgn org Penang
hmmmmmmmmm la ni tak tahu kat mana
last sekali dengar di E&O Penang
Koleksi Novel Melayu yang digemari
baca berulang kali, tak pernah jemu especially
novel Sri Diah, best sangat
Novel Sidney Sheldon ni memang setiap keluaran
aku tak pernah miss beli
jalan cerita memang menarik, ralit membacanya
dalam 2 hari selesai baca satu buku
nak kena ulangkaji semula bila ada masa nanti
Yang ini yang paling sayang sekali
signature dari DATUK SITI NURHALIZA
berserta CD Anugerah Aidilfitri
Ini aku dapat masa pelancaran album
Lagu Raya pertama Siti
buat di Parkroyal KL, aku ler handle function tu
masa tu bulan puasa, jemputan 450 orang
yang datang melebihi sampai termuntah orang dari dewan
punya la ramai, makan pula tak cukup.
Hotel dah kelam kabut, mana taknyaaaa peminat tanpa diundang datang menyerbu
nasib baik dpt dikawal.
Aku siap minta SITI sign nama di atas business card aku
jadi la kannnn...gambo pun ada, tak kat mana tah aku letak
Sama juga yang di atas






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...